Jump to content
Join our Facebook Group ×
An Old School Catholic Message Board

Le Canada Nous A Donné L'hockey, Donc Ils Sont Grands.

Recommended Posts

fides quarens intellectum
Posted

HOCKEY FAN NOW, TBS?

Roamin Catholic
Posted

WE ARE THE CHAMPIONS!!!

The Bus Station
Posted

[quote name='fides quarens intellectum' post='1558834' date='Jun 4 2008, 10:03 PM']HOCKEY FAN NOW, TBS?[/quote]

:yes:

Roamin Catholic
Posted

HOCKEY!!!!!

Posted

WELCOME TO THE CLUB, TBS!

[img]http://d.yimg.com/us.yimg.com/p/ap/20080605/capt.02cc8aa54e1646ef97f90a17a8d838e7.stnley_cup_red_wings_penguins_hockey_paco19.jpg[/img]

Roamin Catholic
Posted

indeed

The Bus Station
Posted

Well I wouldn't say I'm a fanatic (you guys) but I'm a fan.

Roamin Catholic
Posted

good enough

Posted

[img]http://d.yimg.com/a/p/sp/getty/14/fullj.56ab88e159053c4f3d1b48cdfa92e244/56ab88e159053c4f3d1b48cdfa92e244-getty-81150942cp112_detroit_red_w.jpg[/img]

Roamin Catholic
Posted
^_^
Ash Wednesday
Posted (edited)

Just nu jag kan inte sova, så skriver jag denna:

Jag känner mig så ledsen att vi vinner inte -- och jag kommer att gråta senare, men jag tycker mycket om Niklas Lidström och han är en riktig fin ishockeyspelare. Jag hoppas en dag kommer Pittsburgh Pingviner att vinna Stanley Cup också. Men firar Sverige att så många Svenskar har vunnit: Zetterberg, Kronwall, Franzen, Lidström, Holmström, och så vidare. (Kanske glömmer jag andra ishockeyspelarna men jag är trött och minns inte dem)

Edited by Ash Wednesday
Ash Wednesday
Posted

^ Don't worry for those who don't know Swedish. I said nice things about Lidström. And that Sweden is probably happy.

Posted

mi idioma preferida es la espanol. es el mejor dialecto, solo feo hombres hablar en francais.

Ash Wednesday
Posted

Det vår en tid kunde jag Spanska, men efter jag var tvungen att lära mig Svenska, glömd jag alla Spanska. Det finns bara två platseri mitt hjärn för språk. :idontknow:

Roamin Catholic
Posted

I love this thread!!

Posted

oui, et j'aime le hockey.

Didacus - don't kill me.

Roamin Catholic
Posted
:lol:
Posted

yeah - i already see my simple baby sentence is wrong.

Posted

[quote name='Ash Wednesday' post='1559200' date='Jun 4 2008, 11:11 PM']Det vår en tid kunde jag Spanska, men efter jag var tvungen att lära mig Svenska, glömd jag alla Spanska. Det finns bara två platseri mitt hjärn för språk. :idontknow:[/quote]

i understand, i have begun to lose my other language as well

Roamin Catholic
Posted

WE WANT THE CUP!!!!