Jump to content
Join our Facebook Group ×
An Old School Catholic Message Board

Recommended Posts

Not A Mallard
Posted

c539c830d83a7570becc3b8c7ce47bf60002801b

​

 

 

HopefulHeart
Posted

Whenever this commercial aired, I said the voiceover along with the narrator. I eventually could recite it from memory. Such a productive use of brain cells.

 

Not A Mallard
Posted

A FEW YEARS AGO A MAN WAS WALKING DOWN A ROAD BECAUSE HIS CAR BROKE DOWN AND HE SAW A CAR COMING UP BEHIND HIM SO HE STUCK OUT HIS THUMB TO HITCH HIKE AND THE CAR STOPPED AHEAD OF HIM. HE RAN UP TO THE PASSENGER SIDE AND OPENED THE DOOR. WHEN HE OPENED THE DOOR A SKELETON POPPED OUT

HopefulHeart
Posted

I came across this poem (?) I wrote when I was six. It is definitely worthy of this thread.

"Gin Gin"

Come to the bin if Kin.

If you don't I'll give you a bin,

Gin Gin Gin Gin it's a bin.

the end

Ancilla Domini
Posted

I came across this poem (?) I wrote when I was six. It is definitely worthy of this thread.

"Gin Gin"

Come to the bin if Kin.

If you don't I'll give you a bin,

Gin Gin Gin Gin it's a bin.

the end

​This was beautiful.

HopefulHeart
Posted

​This was beautiful.

​*sophisticated British accent* A remarkable example of modern Engish verse. Note the alliterative repetition of the word "Gin" in the third line, and the symbolic sense of finality conveyed by the words "the end."

Nihil Obstat
Posted

Almost sounds like it was written in Modern Scots. :|

 

 
Some hae meat an
canna eat,
And some wad eat that want it;
But we hae meat, and we can eat,
And sae let the Lord be thankit.
Nihil Obstat
Posted

Address to a Haggis

Fair fa' your honest, sonsie face, 
Great chieftain o the puddin'-race!
Aboon them a' ye tak your place,
Painch, tripe, or thairm:
Weel are ye worthy o' a grace
As lang's my arm.

The groaning trencher there ye fill,
Your hurdies like a distant hill,
Your pin wad help to mend a mill
In time o need,
While thro your pores the dews distil
Like amber bead.

His knife see rustic Labour dight,
An cut you up wi ready slight,
Trenching your gushing entrails bright,
Like onie ditch;
And then, O what a glorious sight,
Warm-reekin, rich!

Then, horn for horn, they stretch an strive:
Deil tak the hindmost, on they drive,
Till a' their weel-swall'd kytes belyve
Are bent like drums;
The auld Guidman, maist like to rive,
'Bethankit' hums.

Is there that owre his French ragout,
Or olio that wad staw a sow,
Or fricassee wad mak her spew
Wi perfect scunner,
Looks down wi sneering, scornfu view
On sic a dinner?

Poor devil! see him owre his trash,
As feckless as a wither'd rash,
His spindle shank a guid whip-lash,
His nieve a nit;
Thro bloody flood or field to dash,
O how unfit!

But mark the Rustic, haggis-fed,
The trembling earth resounds his tread,
Clap in his walie nieve a blade,
He'll make it whissle;
An legs an arms, an heads will sned,
Like taps o thrissle.

Ye Pow'rs, wha mak mankind your care,
And dish them out their bill o fare,
Auld Scotland wants nae skinking ware
That jaups in luggies:
But, if ye wish her gratefu prayer,
Gie her a Haggis

Nihil Obstat
Posted

 

Not A Mallard
Posted

 

 

Not A Mallard
Posted

 

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...