Jump to content
Join our Facebook Group ×
An Old School Catholic Message Board

Recommended Posts

prov31girl
Posted

I just thought you'd like to be a topic. Plus this well keep our inboxes from filling up. Now the whole phatmass phamily can be involved in our completely random ramblings. :D

Posted

lol....random is always good....;)

He carries me
Posted

Hehehe!!! I don't think people like it when we use a thread to chat....but....ok! :D

So, what kind of random thing do you wanna do after you get off work? Something for/to someone?

Maybe everyone else can give us suggestions.....

:cool:

prov31girl
Posted

Yeah, I dunno, but I'm leaving now, so I'll talk to you when I get back to my apt. Hopefully we'll get input from others in the meantime. Right pham?

Posted

hehe....sure why not...:P

He carries me
Posted

sweet! thanks for joining us vera!! :D

Posted

lol, randomness and Phatmass are the same thing! :lol:

He carries me
Posted

7 7 7 7 7 7 7 seven seven seven seven seven seven seven 7 7 7 7 7 7 7 seven seven seven seven seven seven seven 7 7 7 7 7 7 7 seven seven seven seven seven seven seven 7 7 7 7 7 7 7 seven seven seven seven seven seven seven 7 7 7 7 7 7 7 seven seven seven seven seven seven seven 7 7 7 7 7 7 7 seven seven seven seven seven seven seven 7 7 7 7 7 7 7 seven seven seven seven seven seven seven 7 7 7 7 7 7 7 seven seven seven seven seven seven seven 7 7 7 7 7 7 7 seven seven seven seven seven seven seven 7 7 7 7 7 7 7 seven seven seven seven seven seven seven 7 7 7 7 7 7 7 seven seven seven seven seven seven seven 7 7 7 7 7 7 7 seven seven seven seven seven seven seven 7 7 7 7 7 7 7 seven seven seven seven seven seven seven 7 7 7 7 7 7 7 seven seven seven seven seven seven seven 7 7 7 7 7 7 7 seven seven seven seven seven seven seven 7 7 7 7 7 7 7 seven seven seven seven seven seven seven

prov31girl
Posted (edited)

Ok, so now that I'm home...back to our incoherent babblings.

I have a feeling I'm in trouble. My parents called and left a message and they did not sound very happy. :(

Edited by prov31girl
Posted

Saying a hail Mary for you provgirl!

He carries me
Posted

rut roh!!! that's not good....calling them back now?

what could you have done to get in trouble?? you're an angel!! :angel:

He carries me
Posted

go prov31girl!!! you can do it!!! :D

He carries me
Posted

don't worry vera, she's fine....

so, do y'all have any suggestions about some random thing we can do?

Birgitta Noel
Posted

Ummm, pray a rosary at Taco Bell while eating massive amounts of tacos, so very tasty and good for you,? :rolling:

He carries me
Posted

Haha!! What is it with phatmass and tacos, so very tasty and good for you,? Will someone please explain this to me? I mean, I agree that tacos, so very tasty and good for you, are great fun, but still..... ;)

Posted

hmmm.... i dunno....first it was cake for a while.....(remember the good ol' days)....and suddenly poof, it's tacos, so very tasty and good for you,, and has been since like November, lol

prov31girl
Posted

This is awesome!! I love you guys!! :wub:

Btw, everything worked out ok. Thanks for your prayers. :D

prov31girl
Posted

What's up Vera?